poniedziałek, 27 lipca 2015

Książkowe postanowienia sierpniowe.

Edytuj post
     Za kilka dni sierpień, ja już jestem wyczerpana odpoczywaniem. Moje wakacje w tym roku trwają od połowy maja aż do października. Nie powinnam narzekać, czuję że pierwszy rok na studiach da mi popalić, szczególnie że dostałam się na psychologię stosowaną.
     Wracając do tematu. W liceum uczęszczałam do klasy z rozszerzonym językiem polskim, co wiązało się z dużą ilością lektur do przeczytania. W większości były to książki polskich autorów, niekoniecznie dobre, ale jak mus to mus.
     Trzy poprzednie posty na blogu wiązały się bezpośrednio z filmami. Dlatego teraz, postanowiłam nadrobić książkowe zaległości. Stworzyłam listę książek do przeczytania na sierpień, wybrałam książki zagranicznych autorów.
Fiodor Dostojewski "Bracia Karamazow
George Orwell "Rok 1984"
Lew Tołstoj "Anna Karenina"
Harper Lee "Zabić drozda"
Mary Shelley "Frankenstein"
Sylwia Plath "Szklany klosz"
Kurt Vonnegut "Rzeźnia numer pięć"


     Mam wielką nadzieję, że podołam temu zadaniu. Bracia Karamazow już leżą na moim biurku, czekając aż wezmę ich do ręki. W drugiej klasie liceum przeczytałam Zbrodnię i karę i tak bardzo mi się spodobała, że przysięgłam sobie przeczytać jeszcze jakąś powieść Dostojewskiego. W bibliotece półka z powieściami tego Rosjanina nie była pełna. Może następnym razem zdołam wypożyczyć "Idiotę". Jeśli nie przeczytam tych książek, będę zawiedziona :) Podobnie jak nie lubię się spóźniać, tak i nie lubię nie osiągać postawionych sobie samej celów. Szczególnie, jeśli te cele są na wyciągnięcie ręki. Wystarczy wyłączyć laptopa i sięgnąć po książkę :]

a Wy, co ostatnio czytaliście?

9 komentarzy:

  1. widzę, że tutaj ambitne lektury xd ja akurat na wakacje mam listę nieco lżejszą, głównie King i co mi tam jeszcze w ręce wpadnie :) ale pochwalam, szczególnie Orwell'a "Rok 1984" :)
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny,
    ordinaryarsonist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA :) Więcej informacji znajdziesz u mnie :)
    http://naciiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio czytam Federico Mocca
    http://official-patty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię czytać książki, teraz w wakacje mam dużo czasu na tą przyjemność :). Pozdrawiam!

    + Proszę o kliknięcie w link rzeczy w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio czytałam Kosogłosa - ostatnią część Igrzysk śmierci:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aktualnie czytam zbiór minipowieści Kinga "4 po północy". :)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. czytaj czytaj! chętnie poczytam o tym jak Ci się podobały (dlatego też zaczynam obserwować) :)
    ja ostatnio czytam książkę psychologiczną - potęga podświadomości

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie kończę czytać Zostań jeśli kochasz, polecam!
    http://zuziapaterek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation